13 Januari

Jag tycker fortfarande det känns konstigt att skriva Januari, tror inte riktigt den har sjunkit in att det är 2011. Allt har gått så fort.
Under 2010 hände det så otroligt mycke
Jag skulle flyttat
Det blev ändrat
Jag vart singel
Blev kär på nytt
Skaffade jobb, som faktiskt inte var svart ;)
Började skolan och KLARADE det :D
Fick upp kontakten med gammla vänner
Skaffade mig nya vänner
Bröt med en "vän",
o denna gången är det verkligen föralltid. Allt har en gräns o den är krossad för länge sedan
Jag började för en gångs skull hitta tillbaka till mig själv vilket stärkte mig nåt så otroligt

Är väl bara en del av allt som hände o jag ångrar ingenting. Visst finns det småsaker man önskar man gjort annorlunda men då hade det inte vart som de är nu, o tro det eller ej, men jag är faktiskt rätt så nöjd med hur mitt liv ser ut :)
Det som fattas är väl lägenheten som ska skaffas tillsammans med min fina :) Kan bli så att jag flyttar först, men sen äre sambos :D Finns inte ord för hur mycket jag längtar till det. Ska bli så fruktansvärt skönt att få komma härifrån. Har tröttnat på alla småtjaffs det ofta är mellan mig och min mamma. Jag älskar henne men ibland går hon mig verkligen på nerverna. Nu ska jag inte svartmåla henne för hon finns alltid där när jag behöver henne, o hon ställer upp så gott hon kan. Det är inte pga henne jag vill flytta, för jag kommer vilja ha över henne massa :)
Jag känner bara att det är på tiden nu, jag är 20 o bor hemma. Finns flera som gör det, o inge fel med det. Inte alls. Jag känner bara att jag inte vill det mera.
Tänk att ha nåt eget, där du själv får sätta alla förbannade regler, inte behöver ta hänsyn till yngre syskon eller att föräldrarna ska upp kl 5 för att jobba. Få göra som du själv vill. Heeeelt underbart :)

Skolan då, som jag egentligen skulle skriva om. Jag vaknade imorse, fått sms av både Danne o Linn, svarar o Danne ringer, då blir jag ju tvungen att vakna till. Var riktigt jobbit faktiskt, mådde illa för jag sovit för lite. Kravlar mig upp iaf o gör det jag ska o springer sen till bussen. Som jag missar, jag såg den o sen helt plötsligt var den borta. Ja, jag blev arg. Rnger till mamma, som faktiskt var ledig idag o ber henne köra mig. Vilket hon gör. Kommer till skolan och får veta att det bara är dom som har Svenska som andraspråk som ska ha lektion. Vad fan ska jag göra då?
Vi var 5 tjejer som skulle ha Svenska A, vi ringde skolchefen o kom överrens med honom om att vi ska läsa på distans men ändå träffas i skolan dom tider som schemat visar och jobba tillsammans. Känns skönt, verkar vara härliga tjejer. Så efter 30min åkte jag hem då ingen av oss hade någon bok, vi bestämde att vi ska ses nästa torsdag och köra igång gå istället. Detta kommer bli bra :)
Har även bokat klipptid, på tal om ingenting. Vet att mitt hår blir slitet fort med herrejisses vad fort det gick. Var väl kanske bara en månad sen jag klippte mig, mycket mera kan det inte vara. Såg iallafall att jag kan bryta av mina toppar, o då är det fasen på tiden att ta sig till frissan. Så på onsdag kl NIO ska jag vara där. Lite tidigt men jag måste lära mig komma upp på morgonen, o så hinner jag träna efter det med, innan jobbet. Blir ju kanon :)

Vet att det var nåt mer jag skulle få ur mig men som vanligt har jag glömt :)
Nu ska jag äta lite lunch sen fortsätta fixa mina naglar. Jag har för tillfället bara 9 st då jag hyvlade av en igår. Skit ont göre. Ena handen är iaf klar nu, bara andra som ska göras. Men det får bli efter maten.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0