15 Januari

Måste börja med att påpeka en lite rolig sak.. när jag inte bloggar, då blir jag tillsagd av det, men när jag väl gör det så får jag höra att det står för mkt. O visst, det kan faktiskt stämma. Men när jag väl är igång så blir det lätt så att tankarna flyter iväg o jag vill ha ut allting. Om inte mitt minne hade varit värre än en guldfisks så hade jag fått ut ännumera.¨
Men jag ska bättra mig. Får bli fler och korta istället? :)

I torsdags blev det att åka till Märsta. Var skit nervös då det ändå var 3 månader sen, och sist vi sågs var det kanske inte så lyckat. Men det gick bra. Dock börjar jag falla tillbaka dit där jag en gång var och det skrämmer mig. Jag har ingen aning om vart du står o vart detta kommer leda. Men jag har bestämt mig för att leva i nuet o ta en dag i taget. Det som händer, ja det händer - annars händer det inte. Tiden får visa hur det är menat att bli.
Åkte hem till Linn för frukost efter jag vaknat upp där. Mysigt, fick även prata av mig lite samt träffa min fina vän :)
Hon skulle sen vidare till jobet och jag for hem. Mötte upp henne på kvällen igen för en planerad spakväll. Dock blev det inte så utan vi hamnade nermysta i min säng och kollade film :)
Vaknade vid 1 imorse, åt frukost och startade bastun. Mendans vi väntar hör vi att någon går in i badrummet, trodde dock bara det var någon som skulle uträtta sina behöv men efter ett tag känns det som det gått för lång tid så jag ropar o kollar o får då vet att min bror satt sig i bastun. Blev jättearg för vi suttit här o väntat ganska länge o får tillslut ut honom o jag o Linn kan hoppa in. Var fruktansvärt varmt och vi klarade inte så länge. Kanske inte ska ha lika varmt nästa gång ;) Linn tog bussen hem strax efter det o nu sitter jag här.
Tänkte starta en film nu sååå.....

Tjingeling :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0