16 Januari

Vaknade upp i en tom säng imorse då Linn tog bussen hem igår. Kändes lite ensamt faktiskt. Tycker inge vidare om att sova själv.
Idag blir det att åka till Djursholm för att hämta upp tjejerna så vi kan åka till Leklandet, Nickis.
Har vart där med dom en gång tidigare o man blir helt slut. Är som ett träningspass, o det passar ju inte helt fel då jag måste komma igång nu. Efter jobbet ser det ut som så att jag ska möta upp en tjej i Mörby för att sälja en bok o sen åka till Rotebro för att köpa en. Få pengar o sen göra av med dom direkt. Ska även möta upp ännu en tjej under veckan o köpa en bok. Kommer bli pank pga skolan. Hoppas bara jag kan sälja böckerna för samma peng sen, än så länge har det iaf gått bra :)

Tjingeling!

Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0