17 Januari

Vaknade upp imorse och saknade dig.

Idag är det um som står på schemat till att börja med. P-pillrena börjat ta slut o det känns inte helt okej. Dags o fixa nya :)
När jag är klar där är det tänkt att jag ska åka till Värmdö för att träffa min fina vän Natalie. Det var fruktansvärt länge sedan jag träffade henne så det är på tiden :)
Vid 8-9 ikväll är det tänkt att jag ska vara i Hornstull och köpa en skolbok av en tjej.
Bara svenska, matte och engelska som fattas. Svenskan fixas idag och matten på torsdag. Dock är engelskan viktigare än matten just nu då matten inte ens startat än.
Men det löser sig, i värsta fall får jag köpa en helt ny, dock känner jag absolut inte för det. Meen. Vi får se :)

Igår innan jag somnade såg jag bröderna Karlsson. Var lite skeptiskt till den först men den var faktiskt riktigt bra, så den rekommenderas :)

Städning o dusch på g nu.

Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0