18 Januari

Hade jättesvårt att somna igår. Jag var verkligen jättetrött så Nattas syskon kört slut på mig men allt för mycket snurrade i min skalle. Fick syn på en sak jag inte vet om de var riktat till mig eller inte. Skulle det dock vara det hoppas jag verkligen att personen i fråga tar mod till sig o förklarar det för mig, kan bli lite jobbigt annars.
Men iaf. Jag hade ställt klockan på 6 för att jag skulle hinna göra det behövliga innan jag skulle kila til bussen, 20 över går jag upp. Dock vaknade jag 5.20 o vågade inte riktigt somna om, kände hur trött jag var o hade verkligen stor lust att ringa jobbet o säga att jag inte skulle komma. Fast det går ju inte att neka en chans att träffa mina tjejer :)
När jag väl kom dit möts jag av en glad Bell som kommer o vill upp o kramas. Mysig liten tjej det där :)
När dom var färdiga var det dags att ta dom till dagis. Vi åkte vagn idag :)
Väl hemma igen stoppade jag i mig lite mer då jag inte kunde äta nästan någonting imorse, ner i sängen för att kolla lite på datorn efter det o slocknar direkt. Vaknar av att Linn ringer. O tur fasen var nog det förjag hade en sjukt skum dröm.
Vi var hemma hos nån, jag Linn och 3 grabbar jag inte har en aning om vad det är för några.
Hur som, precis innan jag vaknade skulle jag o kissa, toaletten var som en sån där spegel med "dragspelsfäste", vet ni vad jag menar? Iaf, både toan o handfaten var sånt. Skit skumt. O när jag ska ta av mig o sätta mig ner har mina trosor gått sönder "/ o jag har vinterjacka mitt i sommaren o även den är trasig
.
Helskumt.
Men ja, drömmar är väl ofta skumma. Denna var iaf helt sjuk.

Blev inge skola idag o inte jobb heller då mamman till barnen är sjuk, även imorgon är jag ledig.
Ska klippa mig imorgon kl 9 iaf :D Sen blire möta upp Linn o söka jobb så vi tillslut har råd med våran efterlängtade lägenhet :)
Vi har bestämt att det nog är bättre om vi flyttar efter sommaren istället. Så vi kan göra lite hur vi vill sommaren som kommer. Lite planer har vi allt :)

Ska iväg o köpa boken idag sen, tänkte höra med pappa om han vill ut o köra med mig då. Orkar inte riktigt åka massa buss o tunnelbana så håller tummarna :)

Dags för nåt att äta.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0