19 Januari

Idag fyller två små pojkar år, Felix och Ludde. Båda 21. Grattis på er :D

Började dagen med att åka o klippa mig, hur det gick behöver vi inte gå in på. Syns inte ens att jag klippt mig "/
Mötte upp Linn efter det o sökte lite jobb samt handlade lite nödvändigheter.
Sen hem. O vad händer inte då? Jooo, jag somnar. Det var de gympasset det. Ska ut o gå snart iaf :)
Imorgon är det upp tidigt som gäller så den som vill får gärna ringa o väcka mig kl 6 ;)

Men iaf, jag har fått värsta vårkänslorna, dock är det inte alls logiskt då det fortfarande är svinkallt ute. Men snön är på väg bort och idag lös solen. Våren koooom.
Om ca 1.5 månader åker jag ifrån denna kyla. Hela vägen till Dubai. Tillsammans med mina sötnosar. Ska bli underbart.


Medans ni ligger hemma i era solarium för att bli bruna liger jag på stranden o har det huuur bra som helst.
Linn har fått för sig att hon kommer vara brunare än mig men nähä. Det kommer inte ske ;)
Meen, lycka till stumpan ;D



Nu ska jag ut o powerwalka. (Stavas det så? Ser skumt ut "/ )

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Dann3Boy

De e klart du fick ditt inlägg! De e inte som att man inte kan lita på mig höhö



Ye brownie for life!

Skojiga bilden kommer i ett annat inlägg :D

2011-01-19 @ 21:22:44
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0