2 Januari.. 2011 :O

Första inlägget för detta år då.
Var ett tag sen jag var här nu, men har inte haft orken faktiskt, blev tillsagd av Danne så jag får väl göra ett inlägg :)

Nyår skulle firats med Maj, men saker ändrades och jag hamnde hos Linn med Natha, go tjej det där :)
Vi åt lite mat och pratade massa, måste bara påpeka att finaste Linn är riktigt duktig på att laga mat :)
Efter mat och småfix kom grabbarna, Jens, Danne och Shimme för att föra lite med oss. Alltid lika kul att träffa dom :)
Vi skiljdes åt och grabbarna drog åt ena hållet och vi vidare ut till Tyresö där 12slaget skulle firas. Vart dock inte som vi hade tänkt oss, men det hela började helt okej, sen blev det inte så bra.. Vi bestämde oss för att det var dags att åka hem, sagt och gjort. Dock tog det mycket längre tid än vi trott då bussen var sen, såklart. Det snöade ju som attans och bussen blev knökfull, tur bara att vi klev på såpass tidigt och fick sitta hela vägen :)
Mötte upp Jens och Danne efter det, Shimme med för den delen men han bara försvann :O
Stod ute och frös ett tag sen hem till Danne där dom börja trycka i sig pizza och mackor.
Sen sov Danne, jag tror han var trött. Mihi :)
Vi andra hamnade framför TVn ett tag, två av Dannes kompisar hade även kommit under tiden.
Men sen gav vi upp med och la oss.
Tror klockan var runt 9 när jag kollade på den sista gången. Vid 12, tror jag? , tvingar jag upp alla för jag var tvungen att gå till bussen då min pappa fyllde år och han skulle firas.
Jag hade fått för mig att det skulle komma folk vid två redan så lite panik hade jag då jag inte var mitt snyggaste jag när jag slog upp ögonen den morgonen ;)
Väl hemma får jag vet att dom inte kommer innan kl FEM och att det inte alls är hela släkten utan bara våra "kusiner". Jag blev sur och gick ner och la mig, för vad fasen gjorde jag vaken??

Klockan gick och dom kom. Vi åt lite sen hamnade vi framför TVn. Jag somnar, såklart! Men vaknar av att jag rycker till vilket leder till att alla kollar mot mig och skrattar. Somnar om igen och vaknar denna gång av att jag ger ifrån mig värsta sucken, återigen blir det massa skratt åt mig.. Ja, jag tyckte då lite synd om mig själv.
Sen åkte dom hem och jag gick ner och tokslockade.

Idag har släkten vart här, heeela tjocka släkten. Iaf dom närmaste :)
Var lite piggare men sömnen lockar lite ändå.

(Bilder kommer senare då jag inte orkar lägga in dom riktigt nu.)

Enligt vad jag fått höra är det skolstart för mig imorgon, antagsbrevet skulle kommit i tisdags där alla tider skulle stå, men jag har självklart inte fått det. Var därför in på deras hemsida för att se om det stod något där, men nehej. Där står det att alla klassrumskurser börjar den 10. Men hallåå. Vadå 10, det var ju den 3? Nu kanske jag går upp tidigt heeelt i onödan imorgon. För eftersom det är söndag idag går det inte att få tag i dom så jag måste upp med tuppen och ringa skolan imorgon.
Liite sur är jag..

Nu ska jag kolla fiiiilm.
Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0