23 Januari

GRATTIS DANNE :D

Imorgon börjar kursen om min sjukdom. Jag kommer gå dit med världens förväntan om att jag ska kunna må bättre. Sen jag var 12 år har det varit ett problem. Den hela började med en allergi, allregin försvann och det hela utvecklades till en sjukdom. Inget allvarligt egentligen, men det har hindrat mycket dom senaste åren.

Över till det som hänt sen sist :)
Jag mötte upp Linn i Tibble i fredags för simmning och första gången för mig i ett solarium. Har bestämt mig för att förstätta med det ;) Åkte hem hit och hade en lugn spakväll mer film efter det! Är faktiskt väldigt skönt att inte vakna upp bakis varje helg. :)
När jag vaknade igår morse hade jag ett sms av dig. Jag blev förvånad då vi inte pratat sen nyår o allt bara var pannkaka då. Misstänkte lite att det var ett fyllesms med tanke på vad klockan var när jag fick det, vilket det sen även visade sig vara. Känner inte att jag orkar lägga ner så mycket energi på det där. Jag vet att jag tidigare gjort fel, det är inget du gång på gång behöver köra upp i fejset på mig. Jag vet redan. Att det blev som det blev för att jag ville nåt annat är egentligen helt sjukt. Du gick från att vara min bästa vän till någonting helt annat. Nu vet jag inte ens vad du är längre.
Åkte till Danderyd vid 11 för att möta upp Emma och Oscar för att åka på tjejmiddag. (Oscar var inte med, utan han var bara våran chaufför)
Hade skit trevligt. Tack tjejer :)
Träffade även på min vän Danne. Var kul då det var länge sen jag såg honom sist. Dock är inte det alls okej :O
Åkte hem på eftermiddagen idag efter massa bus o lek med Nattas syskon, dom så kallade Vilddjuren ;)

Nu borde jag egentligen städa o plugga lite, men jag vet inte om jag orkar det. ;)

Tjingling.



Jag vet vart jag står, vad jag vill.
Frågan är egentligen bara vad du vill?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0