26 Januari

Kurs idag igen. Börjde med hypnos. Tyckte det var skit läskigt först, men det gick bra. Dock störde jag mig en del på sättet hon pratade, sen flöt jag in i mina egna tankar o vips så var jag fast. Blev både den ena och den andra tanken. Känner inte riktigt att det var min grej med hypnos.
Dagen fortsatte bra, dock tycker jag det är lite trist att man inte kommer få träffa dom mera, vi böt mail och så men eftersom vi alla var i olika åldrar, vissa hade familj, var gifta o bodde inte ens i Sthlm så känns det inte som att man kommer träffas. Bytte nr med en tjej jag tänker försöka hålla kontakten med. Skithärlig tjej :)
Blev att stressa till jobbet även idag, kom sent. Dock tror jag inte barnen lider vidare av det :P
Kenneth kom och hämtade mig och vi åkte o handlade. Gjorde sallad till middag med mozarella. Jag har blivit tokig i det, så fruktansvärt gott :)
Skulle träffat Linn efter jobbet egentligen men den lilla tösen var tvungen att jobba. Får bli på fredag istället.
O ja Danne, du är inräknad. Våga inte svika oss ;)



It's not enough
It's not worth it
I give up
Your out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0