28 Januari

Jag känner mig som en hemmafru. Var o lämnade tjejerna på dagis idag, gick till Mörby och handlade, tog bussen hem i ställer mig o bakar... Bröd. Vart svin gott o nu är jag mätt i magen :)

Jag skulle gått på personalmöte idag men det glömde jag helt bort, tills Linn påminnde mig, 15 min innan det slutar. Inte bra gjort av mig.

Ska över till Solna ikväll för att träffa Linn o sen så småning om även Danne. Han ska firas, lite för sent. Men vi kundet inte förra helgen så vi får ta det nu :)
Sola ska vi även göra, alla 3 :) Ska fixa en grund tills jag åker till Dubai :)
Tjejerna har även fått veta att vi ska åka nu med, Madde pratar om det hela tiden tror inte Bell fattar riktigt :)

Hämtade dom på dagis igår. Bell sken upp när hon såg mig, sprang på både den ena och den andra leksaken, skrek till liten sen kasta hon sig om halsen på mig. Min goa lilla tjeje :)
På bussen hem satt hon o förklarade, högt och tydligt att idag är Bell glad :) Går inte annat än att älska denna lilla tös :)

Imorgon ska jag ha dom över natten. Deras föräldrar ska ha fest, till vilken anledning vet jag inte, men fest ska dom ha. Utan sina barn ;) Så jag får spendera hela natten där då dom kommer vara trötta dagen efter o vill sova. Får se vad som händer efter det. Plugg måste fixas o jag måste ta mig till gymmet också. Helgen är planerad ;)

Nu ska jag fortsätta fördriva tiden tills det är dags att möta upp söta Linn :)

Hejdååå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0