29 Januari

Igår vart det att åka till Linn för middag med henne och hennes syskon. Åt som tacos fast med kykling istället, smarrigt :)
Efter maten kom Danne över och vi gick och solade.
Var en äcklig gubbe med äckliga fötter som hade solaruim nr 5, när hans tid var slut kommer den jävlen ut o börjar stoppa i mera pengar. HALLÅ?! Sitter inte vi och väntar kanske? Idiot.
Kom dock fram till att jag inte hade någon större lust att lägga mig där han hade legat ändå ;)
Efter ännu mera väntan fick vi våra solarium o vi gick in o la oss, var och en för sig ;)



Blev att knata hem till Linn efter det för att äta kladdkaka, var ju tvugna att fira Danne ;D
Film efter det, Day after tomorrow. En efter en droppade dom av. Var till slut bara jag och Danne kvar. Kan inte prata för honom men jag tror vi båda fick kämpa en del för att inte somna. Jag var såååå trött, ville ju se klart filmen. Har man suttit i 1.5 timme är det inte värt att stänga av och missa sista halvtimmen.
Vi klarade det iaf. Danne åkte hem och jag gick o la mig :)

Resten får ni veta i förra inlägget ;)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0