30 Januari

Vaknade upp av att en liten Bell spanade in i rummet där jag sov o lite halvt viaskade "Fiii?" När jag slog upp ögonen sken hon upp med världens sötaste leende, kom in till mig och kröp ner i min säng. Min fina :)


Så där låg vi och pratade lite, hon hade massa att berätta, enfast det inte var länge sen vi sågs ;)
Vi gick ner och åt frukost och lekte lite. Sen kom Madde och Therese ner o vi pratade lite. Efter någon timme var det dags för mig att bege mig hemåt. Bakade scones när jag kom hem, hade bara tråkig limpa hemma och det var jag inte alls sugen på.
Har inte gjort nåt vettigt sen dess, kollat Bibliotekstjuven som visats på Svt. Kuuul söndag ;)
Har även sjuuukt ont i ryggen. Tror det kan bero på att jag lyft tjejerna lite för mycket. Dom tycker det är jättekul att klättra ända upp till axlarna på mig, att jag lyfter upp dom när dom kommer springandes. Självklart gör jag det för deras skull, lite får man ju ställa upp.
Dock har ryggen fått sig en ordentlig smäll nu. Gör sjukt ont!



För en vecka sen fick jag sms, mitt i natten av dig. På fyllan.
Inatt fick jag ett samtal, mitt i natten av dig. På fyllan.
Du skrek o var sur. Dock var det inte på mig, du hade ringt fel. Men halv 5. Kolla vem du ringer en extra gång om det är mitt i natten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0