31 Januari

Sista dagen så första månaden ;) Har spenderat min hittills hos en sjuk liten tjej. Hon var hostig igår och började bli lite förkyld, så hon fick vara hemma. Stackarn har åkt på feber nu med, hon sitter och kollar på barbapappa. Hon är inte alls den glada lilla tjejen hon brukar vara. Hon bara sitter där o är slö :( Min lilla buse! Ska försöka komma iväg till gymmet någon gång idag efter jag slutat, eller iaf sätta mig på träningscykeln hemma. Vägde mig igår o det var inte riktigt okej. Näe, fy. Nu är det stenhårt. Äta på bestämda tider, inte ligga som en deghög i soffan så fort jag kommer hem. Nu ska jag börja ta tag i allt. Jag ska börja må bättre i mig själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0