4 Januari

Har fortfarande inte riktigt fattat att det faktiskt är 2011. Hur kunde 2010 gå så fort? Alla dagar bara sprang iväg o nu är det slut. Galet.

Var inne på FB och hamnade innte på Ung & Bortskämds sida där, klickar mig vidare in på Daniels sida och vad ser jag inte då om inte att han fyller samma dag som mig? Jag e fett tuuuuuff :)

Idag fyller en fd vän till mig år. Jag hade helt försträngt det tills jag vaknar och ser att det är den 4, direkt ploppa du upp och jag saknar dig. Från att vara en av mina bästa vänner till att inte vara någonting. Usch och fy. Du var en sån knasig filur som man inte kunde ha annat än kul med.
Men du gav upp allt, för kärleken. Ska inte personen man ska dela sitt liv med acceptera ens vänner?
Så vadå om vi har ett förflutet ihop, vad gör det? Det var ju liksom inte precis innan ni blev tillsammans utan när vi var typ 15?
Jag blir förbannad när jag tänker på det.
Jag trodde du var min vän.

Men iallafall då...
Jag trodde ju att skolan skulle börja igår så jag går upp med tuppen, kommer inte fram, går och lägger mig igen och ringer vid 10. Får då veta att skolan börjar nästa måndag.
Bestämde då med Linn att jag skulle dyka upp där, sagt och gjort. Det bar av till Kista där det shoppades lite sen hem till henne igen. Vi bestämde oss för att ringa över grabbarna grus för film :)
Gick ner och hyrde en, en riktigt dålig faktiskt. Trodde den skulle vara läskig men den var sååå sjukt dålig.
Hatar såna filmer, en skräck ska väl ändå vara läskig? Hur läskigt är det med en liten bebis som käkar fåglar o shit? Fy, riktig besvikelse.
Sen blev det hemfärd och jag slockade nästan direkt och vaknade sent idag. Sköönt :)
Ida är det tillbakalämning av film och hitta en liten väska att ha på båten imorgon som ska göras.
Samt att sälja en skolbok jag inte har någon nytta av längre :)
Blir att sova hos min fina vän sen så vi kan fixa o dona hela dagen imorgon innan vi beger oss av mor båten. :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0