7 Januari

Heeeej alla mina kära bloggläsare, inte för jag tror ni är så många, men jag måste säga att ni är unika som sitter och läser om mitt sååååå roliga liv :) Hihi

Idag, som dom flesta andra dagarna är jag med finaste Linn :) Denna tjej kan man inte få nog av. Hon slutar aldrig att överraska än med sina knäppa småå utbrott. Men det är lite av hennes charm.

Idag har jag faktiskt vart och hittat den tapet jag ska ha på min fondvägg, hittade först en men den var tydligen för dyr så jag fick byta ner mig, hittade då en som låg på halva priset. KANOOON liksom :D

Jag skulle ju som tidigare sagt på kryssning men det blev inte riktigt så. Hamnade på biljardpaltset med mina fina :)
Att man kan hitta såna härlija människor genom att gå o ta en cider efter en läskig film är otroligt.
Vi har bestämt att ni är våra vänner för livet, så nu har tyvärr inget annat val än att lära er leva med det.

Nu ropar Linn så nu är det dags att kila ut i den mörka natten. Buhuhu..


Hejdåååå ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0