Återigen måndag

Just nu, när detta publiceras sitter jag på min kurs om sjukan jag lyckats dra på mig.
O vet ni vad det västa är?
DET KOSTAR SJUKT MYCKET PENGAR.
Pengar jag inte har.
6kr var vad som fanns på mitt kort så jag fick låna av mig själv. Har räknat ut att kursen för tre dagar kommer gå på ca 1500kr. FY FAN!
Pank bara för att man är sjuk. O så måste jag ta mig till doktorn innan jag far mot Dubai så jag klarar mig när jag är där, känner lite att mina tabletter kan vara rätt bra att ha! 

Pengarna bara rullar iväg :( o inte får man någon sponsring hemifrån.
Är fan inge kul att bli stor.


Detta skulle inte bli ett inlägg om annat än att jag har dåligt med pengar. Så..


Hejdååå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0