Bara för att jag har tråkiiiigt

Vilken svordom använder du mest? Fan o helvete skulle jag tippa på att det är
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Olika, beroende på dag. Men imorgon ska jag upp kl 7
Var köper du dina matvaror ifrån? Affären? Dööh. Vad trodde du?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Båda tror jag. Ibland är det kul att vara linslus
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en lägenhet. Någon som har en över? :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Yees
När var senast någon stötte på dig? Haha, igår faktiskt.
Vad åt du till middag senast? Makaroner och köttbullar :D
Kan du vissla? Såklart :)
Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart, teckat är fortfarande kul. :)
Äger du några popband t-shirts? Nej
När flög du senast? I sommras, men i Mars är det dags igen
Pratar du några andra språk? Om engelska räknas som ett andra språk så Ja!
Har du gråtit offentligt? Yees
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, vill tatuera mig men pengarna räcker inte till
Vad har du med dig in på bion? Sällskap :)
Vad har du för väder? Slask :(
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? IVkillarnas raster ;)
När sov du senast på golvet? Måste vart hos Danne, dock vare en madrass emellan. ;)
Vilken är din favorit drink? Rosa pantern. Älskar :D
Gillar du din boendesituation? Skulle mycket hellre ha lägenhet med Linn
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 8, annars är jag inte så rolig
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland, dock inte ofta ;)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja, jag tycker om att prata :)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Hela 21. KRYSSNING :D
Tror du på liv på andra planeter? Neej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det löser sig
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nähädu.
Tycker du om att krama folk? Kramas är mysigt :)
Äger du en digitalkamera? Yees
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, säg inte att du ska ringa om du inte gör det :O
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Tss, nää :D
Är du mörkrädd? Ja :(
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, mina kisspengar och busskortet :)



Alla ni som tycker detta var onödigt, gå in på Dannes blogg o skyll på honom. Om han bara hade uppdaterat sin blogg hade jag inte behövt göra det här :D

http://simpleboy.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0