Blöhö

Sitter på jobbet med mina fina små tjejor. Dock är klockan över deras sovtid, ganska mycket. Men eftersom dom båda sov middag väldigt sent idag är dom inte ens lite trötta nu. Dom vägrar lägga sig o jag känner själv att jag skulle kunna somna nu, lagom snyggt om det skulle hända ;)
Har iaf precis vart uppe och bäddat min säng, när dom lägger sig gör jag det med. TRÖTT!
Meen, helt pest är dom inte mina tjejer, kommer titt som tätt över till mig i soffan och ska krypa ner o tala om att dom älskar mig. Man kan inte annat än att smälta av dessa tjejer.
O snart åker vi, 1 mars lämnar jag landet med dessa små sötnosar och blir borta en vecka i värmen.
Jag längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0