Dag 1

Dag 01 - Presenter mig själv

Hmm. Presentera mig själv. Vad finns det att säga, egentligen. Förmodar att ni som läser har gansks stor koll på vem jag är? ;)

Men vi kör :)
Då jag var en strulfia när gymnasiet startade gick jag inte mera än 1 termin, 3 gånger ;) Pluggar därför på komwux nu - till butikssäljare. Målet är att komma tillbaka till H&M :) Utöver studierna jobbar jag som barnflicka åt fyra små sötnosar :) Två av dom har ni som följt med här ett tag hört talas om, eller iaf om min lilla Bellfia :)
Jag är en problemtjej då jag lever med IBS som hindrar mig en del, jag håller dock på att ta reda på vad jag klarar av och inte så snart ska jag nog kunna leva normalt utan massa magont o sånt skit :) Till en viss gräns.

Tror inte det finns så mycket mera att säga egentligen. Sånt här med att berätta om sig själv har inte riktigt varit min grej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0