Dag 2

Dag 02 – Min första kärlek 


Niklas Andersson.
Egentligen är han inte värd att nämnas.
Vi träffades i skolan, på gymasiet. Pratade inte med varandra men blickarna fanns. Jag kommer inte ihåg riktigt hur det gick till. Men vi började prata på PA, bestämde att jag och Linn skulle träffa honom och Jens en fredagkväll. Vi möttes i Täby C o åkte hem till Jens. Tror inte vi gjorde så mycket där?
Vi blev tillsammans någon dag efter det, dock gjorde jag slut, bara någon dag efter. Jag var rädd, rädd för vad som skulle hända, rädd för att bli sårad. Jag hade ju aldrig vart kär förut.
Vi blev tillsammans igen, 14/2-07. I början var allt bra o jag svävade verkligen på moln. Jag var så fruktansvärt glad att du valt just mig. Tiden gick och du förändrades. Saker blev värre o värre.
Vi gjorde slut. 1 år och två månader höll det.
Jag skulle vilja säga att det var dom bästa månaderna i mitt liv. Men jag kan inte. Det var hemskt.
Vi var unga och dumma, förlovning efter 4 månader och jag flyttade till dig efter knappt 1 månad. Hemskt.
Hur som tog jag mig ur i sista stund och jag skulle inte kunna vara gladare.
Dock finns det dagar då jag undrar hur det hade vart om jag fortsatt mitt liv med dig.

Jag lärde mig fruktansvärt mycket under tiden med dig. Saker jag skulle kunnat vara utan.
Men erfarenhet sägs vara bra.



Kommentarer
Postat av: Linn

Just nu håller jag på att döda han med telepati :O

2011-01-28 @ 13:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0