Dag 3

Dag 03 – Mina föräldrar


Vad ska man säga om dom då?
Dom var rätt unga när dom träffades. I min ålder hade dom redan en liten knodd. Lilla söta jag :)
Jag och min mamma har inte den bästa kontakten men när det verkligen gäller vet jag att hom finns där. Genom allt. Enfast vi har väldigt delade åsikter vet jag inners inne att hon gör och säger allt för att hon bryr sig och vill mitt bästa. Dock har jag svårt att inse och acceptera det just i stundens hetta.
Min pappa då, han är bara bäst. Barnasinnet sitter kvar o han kan verkligen vara fruktansvärt barnslig. But I love it :) Bättre pappa kan man inte få. Jag vet att även han finns där genom allt, enfast det inte alltid är så lätt att prata med sin pappa om allt som händer i ens liv så när jag väl pratar med honom lyssnar han. Tror han uppskattar när jag kommer även till honom och inte bara till mamma :)

Hur som så älskar jag båda mina föräldrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0