Dag 4

Dag 04 – Det här åt jag i dag


Detta skulle kommit ut igår men jag missade det, så vi kör det idag istället ;)  (vad jag åt igår)

Till frukost åt jag, som vanligt två mackor och drack proviva. En halv avokado slank ner med :)
Luchen bestod av en sallad. Smaskens. Bara sånt som är gott, det bästa med att göra den själv. Hatar såna man köper färdiga i affären. Fy!
Till middag blev det någon färidg kycklinggryta. Hade tänkt hinna hem emellan mina ärenden och jobbet med så blev det inte. Fick bli att köpa färdig mat då. Dock smakade det inge vidare och bestor mest av lök och paprika, som jag inte ens bör äta. Så fick äta upp all bulgur - stavas det ens så? :P Men det var iaf gott. :)
När jag kom hem åt jag två ägg. O det var det. Eller jag tog en tugga av kenneths bulle, eller vad man ska kalla det. Gott vare iaf, farligt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0