Dag 7

Dag 07 – Min bästa vän



Det går inte med ord att beskriva vad du är för mig. Från att inte ha pratat på nästan två år till att prata varje dag, om allt. Du är otrolig.
När vi skulle börja gymnasiet hade jag fått höra av en tjej att du var både bitch och fjortis.
Jag skaffade mig förutfattade meningar, jag lyssnade på vad hon sa.
Dock blev det så att vi började umgås tillslut och vi klickade direkt.
Vi höll ihop ett tag men sen hände nåt? Och vi pratade inte med varandra på väldigt länge.
Jag är otroligt glad att vi tog tag i det och träffades igen.
Du är tillbaka och denna gången låter jag dig inte gå ingen. Du är fast med mig stumpan ;)
Genom eld och vatten skulle jag gå för dig.



 


Kommentarer
Postat av: Linn

Fina fina vän, aldrig lämnar jag dig <3

2011-01-31 @ 14:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0