Dag 8

Dag 08 – Ett ögonblick

Finns många ögonblick jag skulle kunna skriva.
Men dom bästa är när mina tjejer kommer springndes med utsträckta armar o man får massa pussar o kramar samt får höra hur mycket dom tycker om än.

Kommer ihåg en dag extra mycket, vet inte vartför just den satt sig så djupt. Det var i sommras.
Jag skulle ha Bell o Madde över dagen. När jag kommer är dom ute i trädgården tillsammans med Therese och Mikael. Bell sitter hos Therese o pysslar med nåt, när hon ser mig skiner hon upp, kravlar sig ner från Thereses knä och kommer springandes mot mig.
Det var första gången.
Hon har alltid varit mammastjej, finns Therese i rummet har det inte varit någon annan än hon som funkat, Bell har vart precis bredvid. Men just den gången var det annorlunda.
Lyckan jag kände då, den är oersättlig.


Jag älskar min lilla tjej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0