Heeej :)

Jag tänkte uppdaterat efter jag sett en film härom kvällen. Men jag var för trött. Jag såg iaf ingen mindre än Bortspolad. Så jävla härlig film. Har vart jätte skeptisk till den men jag gillaren :) Låg där i min säng och skrattade lite för mig själv :) Se den!! Ett måste! Den riktiga vardagen börjar närma sig nu. Redan på måndag drar skolan igång, och denna gång ska jag gå i klassrum. Vet inte riktigt vad jag känner inför det, men det måste gå. Betygen måste bli bra så jag kan få ett jobb när skolan är slut. Jag och min pingla ska nämligen flytta när vi båda gått ut skolan. O det funkar ju inte om man inte har jobb och kan betala för sig ;) Har i stort sett bott hos henne redan nu när hon vart ensam hemma. Kommer kännas skitskumt att "flytta" hem igen :p men det är bara att bita ihop o göra det bästa av det. Får umgås så mycket som möjligt med henne på dagarna istället :) Jag vet att jag egentligen har mycket mer att skriva men min telefon börjar bli seg nu för jag skrivit för mycket. Så jag skriver mera imorgon :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0