Heej Alla Glada.

Jag är iaf glad =)
Idag erkände jag en sak jag gått o hållt på ett tag. Var som en sten lyftes från mina axlar. Trodde det skulle bli sura miner men det gick förvänansvärt bra :)
Nu är det iaf bara vänta o se om jag har tur eller inte :)

Var ju som sagt hos min vän Natalie idag. Mötte upp henne i gustavsberg o gick till bibblan. Även en av henns systrar var med, sötRonja. Skitgo liten tös :)
Väl hemma sen kom "vilddjuren" hem. Söta söta barn :) Vart bus och lek med dom samtidigt som deras hund hade fått för sig att mitt knä var väldigt bekvämt. dit kom hon gärna och satte sig. Förstår dock inte hur hon kunde sitta så, såg inge vidare skönt ut :P
Hemresan kändes otroligt lång och jag halvsomnade på bussen. Ungarna har tagit slut på min energi. Tror jag kommer somna gott ikväll :)

Imorgon blir det att läman mina småtjejer på dagis sen försöka hinna hem o äta o vidare till skolan. Skulle även ha jobbat med den andra familjen på eftermiddan men mamman är sjuk så det blev inställt. Kanske ska dit på onsdag om hon är bättre. Det återstår att se.
Skulle egentligen åkt o köpt en bok av en tjej idag men det blev ändrade planer så det blir imorgon efter skolan istället.

Nu äre film sen mys med kudden.

Puss o godnatt allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0