Hmm!

Sprecis som jag anade går det inte att få tag i skolan just nu. Dom har telefontid först klockan 10.
Kom till en telefonsvarare där dom sa att skolan öppnar idag igen efter att ha haft julstängt, vilket då innebär att jag inte hade fått tag i som om jag hade ringt förra veckan. Dom sa även att dom flesta kurser drar igång nästa måndag. Och det känns faktiskt mest logiskt, det är ju ändå massa helgdagar denna vecka. Vad skulle det göra för nytta och dra igång för att sen vara ledig igen? Pratade väldigt mycket om det här igår och alla tyckte det var liiiite tidigt att börja som idag. Så nu håller jag tummarna för att det är nästa vecka och går o lägger mig igen.

( Men ja, jag ska ringa igen klockan 10, så massa pikar om det behöver jag inte ;) )

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0