Mihiiii :)

Har nu vart väldigt flitig och gått igenom heela min ipod så nu tror jag den ska vara rensad, all skit musik bör vara borta nu :) Trott på att sitta och vänta på bussen o en skitlåt kommer så man måste ta av sig vanten och frysa ihjäl för att byta. Problemet borde vara löst nu :) Toppeeeeen.

Jag har för övrigt haft skittråkigt idag. Bode kanske börja kolla vad jag ska ha med mig. Ska ju ändå åka imorgon. O faaaasen va kul vi ska ha, min vän och jag :D
Blev inget tillbakalämnande av filmen idag så det får min bror fixa sen, o köp av väska, ja det löste sig helt enkelt :)
Måste kolla över vad jag ska ha för käder när vi åker med, jobigt det där. Det mesta ligger ju i tvätten då detta är något vi bestämde igår. Men nåt bode jag ju faktiskt kunna leta fram i garderoben :)
Jag är ju som sagt söt i allt. Hihi :)

Nää, kanske ska kila iväg o börja kolla lite nu. Ska ju iväg och sälja min bok snart. Dagen har faktiskt gått väldigt fort.
Trodde tiden gick sakta när man hade tråkig?

Usch vad jag snackar massa strunt nu.
Nu går jag.

Heeeej dååå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0