Onyttigt

Jag har bestämt mig för att sluta vara onyttig, inte köpa mer godis, sluta dricka läsk o lite sånt där.
Det har gått ganska bra, förutom när Linn kommer med en godispåse (a) Men jag har klarat mig från att inte köpa nåt eget, tills igår. Vart så fruktansvärt godissugen när jag var på väg hem att jag var tvungen att smita in på hemköp medans jag väntade på bussen. Ångesten kom direkt när jag satt mig på bänken för att vänta. Så onödiga pengar egentligen. Så gott äre ju faktiskt inte.
Efter den här påsen är det slut. Jag vill inte ha mer. Kroppen ska trimmas o då kan jag ju inte stoppa i mig massa sån skit heller. Nej, usch o fy. Inge mera sånt.
Alkohol är även det något jag ska dra ner på. Ser ut som det kommer gå iaf ganska bra. Jag o Linn har bestämt att vi ska försöka träffas antingen fredag eller lördag o köra lite bastu o hemmamys istället för en kväll med alkohol. Låter faktiskt lite mysigare än att trängas med massa fulla människor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0