Slutet på denna vecka

Hemkommen från jobb o fix med böcker. Tjejerna vart som vanligt helt hysteriska så fort dom kom in på Nickis. Mina goungar :) Dom hade knappt tålamod med att stå med mig i kön när jag skulle betala. Vart full rulle sen.

 
Mina små fina på Nickis idag :)

 


Pratade en del med en annan pappa som var där med sin dotter. Från ingenstans säger han att han beundrar mig för att jag har så fina döttrar och att jag verkar ta väl hand om dom. Det högg till lite, vissa vet varför - andra inte, Jag förklarade då att jag bara var barnflicka åt dom. Då berömde han mig ännu mer, han tyckte jag verkade ha mera koll på mina tjejer än vad en del föräldrar har på sina.
Alltid kul o höra :)
Kenneth var med mig dit idag, han ska hjälpa dom lite med musikgrejer när dom ska ha sin fest om två veckor så han följde med mig. Bell kommer som vanligt till dörren när jag ringer på, även idag. Möts av en superglat tjej med största leendet, armarna utsträckta o "Fiiiii" tills hon ser Kenneth. Leendet försvinner och hon vänder tvärt o springer in till Therese. Min lilla tjej, hon vart jätteblyg. O enfast han var där i ca 30 min innan vi åkte släppte det inte. Madde var blyg ibörjan men det gick ganska snabbt över.
KLockan blev 6 och Mikael kom och hämtade oss. Han släppte mig i Mörby så jag kunde sälja min bok, när det var klart gick jag över till macken där pappa hämtade mig och jag fick köra till Rotebro för att köpa databoken :)
När vi var på väg hem höll jag på o smälla, fick tycka bromsen i botten, pappa tyckte dock jag skulle fortsatt då det var gubben i andra bilden som gjorde fel. Jag hade ju då faktiskt ingen större lust att krocka så jag sket i det. Körde med helljus på honom ett tag istället :)

Egentligen borde jag plugga nu, men det är engelska vilket inte är min starkaste sida, iaf inte när det gäller att skriva så jag kanske gör det imorgon istället :)
Nu ska jag plocka lite i mitt rum då det ser ut som ett bombnedslag. Alltså inge vidare. går knappt att gå här.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Dann3Boy

Haha sofie dåe, övningskör?! :D

Vad är nickis? haha

2011-01-16 @ 23:58:15
URL: http://simpleboy.blogg.se/
Postat av: Dann3Boy

Haha ta mig till Nickis dååå!!

2011-01-17 @ 20:00:39
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0