16 Mars


Igår fick jag iväg smset, när det var skickat och levererat var jag så nervös så jag höll på o spy. Svaret kom, jag skickade tillbaka o ännu ett svar kom.
Det var inte det svaret jag ville ha.
Hade ingen ro efter det så begav mig ut o gick. Tankarna sjönk in o det vart inte så jobbigt som jag trott. Inga tårar har fällts o jag tror det har med o göra att jag är förbannat besviken o arg, det trycker undan den ledsna biten. Får se det som så att det är din förlust, vilket jag vet att det är.

Ditt val blev mitt startskott.

Idag var jag iväg en sväng på morgonen för att kolla att allt är som det ska, vilket det också verkade vara. Blev en prommis hem sen, det är ju sol så bussen var inte ens ett alternativ :) Dock måste solbrillorna på, vill köpa ett par nya men har inte hittat några jag gillar.

Har inte gjor nåt vettigt efter det faktiskt. Men imorgon, hör o häpna, ska jag hem till min morfar som ska hjälpa mig med matten, måste få det klart o han kan det där. Så hoppas jag ska få kläm på det med.
Efter massa matte är det så att jag ska på kalas. Basse fyller 18 så jag ska dit o äta upp hans kakor och tårta :D

Nu ska jag kolla BB, Linn sa att man får se en stor grej. Jag vill se.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, såg du den stora grejen :D !!!!!!!!!!!!!!!!1 Ska ha !!1

2011-03-17 @ 08:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0