22 Mars


Hörde en låt på spotify som kunde förklara hur jag mår, hur jag känner just nu. Men den fanns inte på Youtube så vi skiter i det.
Tänker iaf inte sitta här o beklaga mig för er. Det är en dålig dag, mer än så behöver ni inte veta  :)
Läste mitt horoskop igår, i metro.

Svikna förhoppningar tonar fram i tecknet -
ett och annat talar dock för att det kanske
var bäst det som skedde!

Jag kände direkt vad det hela syftade på. Egentligen vet jag inte om jag tror på sånt, men det passade så förbannat bra. Ibland göre de o då kan jag inte annat än tro på det. Enfast detta gör förbannat ont så är det nog det bästa ändå, dock skulle jag absolut inte ha nåt emot att det var annorlunda.
Jag saknar dig!

Näe, detta skulle inte handla om detta. Nu kom jag av mig o går o lagar lite mat istället. Vi hörs sen.


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0