Hellow


Äntligen hemkommen, fast det har jag vart ett tag ;)
Mötte natta i centralen för att tillsammans åka till fridhemsplan, tänkte framkalla ett kort men nehej, de hade stängt igen. Inte snällt..
Tog oss till ett fik, men de var inte alls lika bra som i Sollentuna så efter vi ätit upp vår fika begav vi oss dit, köpte varsin islatte o snackade massa skit, tills det var dags för mig att åka till jobbet.
Kommer fram o möts först av världens mysigaste katt när jag skulle lämna väskan o hämta vagnen, sen på förskolan möttes jag av en ännu gladare liten tös och oj vad saker hon hade att visa mig :)
Hem o lämnna av lite grejer sen ner till parken, upp o läga mat, som hon för övrigt vägrade äta ;) Sen mös vi lite i soffan tills Malin kom hem :)
Vart ett illtjut när jag skulle gå o hon inte fick följa med, min lilla gotjej :)

här hemma har ingenting hänt, så de så!



Alltid vart anti alls som har med kaffe att göra, men denna slank ner

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0